No Other Choice
Desperate times call for desperate measures in this wild satirical ride from Korean master Park Chan-wook, starring Lee Byung-hun as a trampled worker with nothing to lose. An unruly blend of ingenious visuals and twisted humor, No Other Choice delivers a brutal takedown of the cutthroat job market.