Rapado
Martín Rejtman’s debut is today regarded as the film that launched the New Argentine Cinema, and prefigures his trademark style of comedies imbued with a languid melancholy and hilariously deadpan humor. Presented in its recent restoration, this now-cult film is always ripe for (re)discovery.