Revanche
In a ragged section of Vienna, hardened ex-con Alex works in a brothel, where he falls for Ukrainian sex worker Tamara. Their desperate plans for escape unexpectedly intersect with the lives of a rural cop and his seemingly content wife, leading to acts of vengeance and redemption.