Spectre: Sanity, Madness & The Family
Excavating an unusual family archive laden with secrets, this mesmerizing first feature from French composer Jean-Baptiste de Laubier, aka Para One, is a sonic journey through the ghosts of childhood. Echoing his collaborations with Céline Sciamma, the enigmatic score unlocks a portal to the past.