The Assembly Line
In 1968 Robert, a far-left activist, decides to get a job at a car factory as a line worker. He wants to infiltrate to rekindle the revolutionary fire. But when the company demands that all work extra hours with no compensation, Robert and a few others see the possibility of a social movement.