The Black Corsair
Emilio di Roccabruna count of Ventimiglia is fighting Van Gould who ten years before had killed his father and stolen his family properties. He is known as Il Corsaro Nero and his two brothers as Il Corsaro Verde and as Il Corsaro Rosso.