The Friend
A mordant comedy of manners about caring for a very big dog in the big city, The Friend gently transforms into a moving character study. Playing an amenable yet frustrated writer with endearing restraint, Naomi Watts carries this elegant tale of love and loss toward liberating emotional catharsis.