All Jean-Luc Godard needed to make a movie was a girl and gun. For Aki Kaurismäki, an Elvis impersonator and a donkey will do. Throw in a Finnish band, a Parisian bar, a 1920s Russian pop standard, and some pointy shoes, and you’ve all the ingredients for a classic Leningrad Cowboys singalong.