A man and his son arrive at a rave lost in the mountains of Morocco. They are looking for Marina, their daughter and sister, who disappeared months ago at another rave. Driven by fate, they decide to follow a group of ravers in search of one last party, in the hope that Marina will be there.
Traversing scorched landscapes of liminal danger and apocalyptic revelry, Oliver Laxe won the Cannes Jury Prize with this thrillingly unpredictable road movie. Galvanized by earth-shaking sounds of gear-grinding techno, Sirāt is an audacious encounter with powerful forces—both sublime and absurd.