Facing middle age and an impending divorce, Alex seeks new purpose in the New York comedy scene. Meanwhile, his wife Tess confronts the sacrifices she made for their family. Their unraveling marriage forces them to navigate co-parenting, identity, and whether love can take a new form.
Will Arnett and Laura Dern excel at the unvarnished heart of Bradley Cooper’s refreshingly unconventional rom-com. Faithful to the gruff charm of its everyman-comic, raw camerawork captures the volatile dynamics of perfectly imperfect partnerships and the surprise of second chances in middle age.