In 1990s suburban LA, Stevie is a shy thirteen-year-old skateboarding enthusiast who spends his time outside to escape his troubled family life. He soon befriends older skaters who take him under their wing, making Stevie’s summer one of many firsts, transgressions, and newfound freedoms.
More than a decade after his iconic performance in Superbad, Jonah Hill moves behind the camera with this ode to friendship as the source of true solace. Nostalgia permeates the celluloid texture of this exhilarating, heart-warming coming-of-age film that tenderly reclaims male vulnerability.