The Front Page
If the title sounds familiar, that’s because Hecht and McArthur’s fast-talking hit play was turned into the screwball classic His Girl Friday by Howard Hawks. But very fun and very funny is Lewis Milestone’s pre-Code adaptation—newly restored!—which keeps the gender roles of the play intact.