Amar Akbar Anthony
Three seperated brothers are reunited after many years – one was brought up a Hindu, another a Muslim and the last a Christian.
Classic Indian cinema at its finest, this engrossing Bollywood film from the 70’s has an incredibly elaborate plot, featuring the talents of the then up and coming Rishi Kapoor, Amitabh Bachchan and Vinod Khanna. Whimsical, entertaining and filled with potent theatrical depth, this is a choice film.