Further Beyond
A riveting, completely original anti-biopic from one of our favorite filmmaker duos, whose revisionist crime film, Helen is an ingenious gem. Molloy & Lawlor’s first foray into documentary explores identity and space while playfully dissecting the very nature of cinematic language. And it’s funny!