La Paz in Buenos Aires
Marcelo Charras’ up-close-and-personal documentary on the world of local wrestling in Buenos Aires intimately studies the intergenerational bond among the tight-knit community of Bolivian immigrants. The love between a former champion and his son is embodied by hours of blood, sweats and tears.