On Tour
With a group of American strip-tease performers, the veteran impresario Joachim attempts to make his comeback touring a Burlesque show around France. But once on tour, Joachim has to keep his wits if he wants to be paid, keep his estranged wife happy, and keep a handle on the uproarious women.
Equal parts playful and melancholy, this freewheeling French road movie follows traveling burlesque dancers town-to-town, offering a unique window into lives and locations rarely seen on screen. Written, directed and fronted by the multi-hyphenate Mathieu Amalric, who took Best Director at Cannes!