And just like that, the legend ends! Keishi Ōtomo completes his manga-based trilogy with perhaps the most virtuosic of the three films. Practically packed to the brim with thrilling samurai warfare and awe-inspiring deeds of atonement, The Legend Ends culminates in a truly spectacular fight.