Twin Sisters
In 1926 in Germany, the twin sisters Anna and Lotte Bamberg are separated after the death of their parents. Anna stays in Germany with her ignorant catholic uncle and aunt in their small property, and Lotte, with tuberculosis, moves to Holland.