Isabell is struggling to look after her aging parents and facing a crumbling marriage when she meets single mother Anja. The new connection forces her to confront the fragility of her carefully constructed world.
Arthouse star Nina Hoss extends her talents to director Ina Weisse for a second time in this subtle, perceptive film. Grounded in a Brandenberg village unsettled by the soft buzzing of discontent, this tale of two women from different classes susurrates with ambivalence and emotional complexity.