My Mother's Girlfriend
Renuka and Sadiya, two working-class women in love with each other, enjoy their day out celebrating Renuka’s birthday. After a fun-filled day, they head home to spend the night together. Unknown to them, Renuka’s son Mangesh is around.
Romance blossoms in a bustling market, heavy with the scent of food frying, and by the beach, between two women who society has decided should not be allowed to love freely. Arun Fulara’s tender and empathetic short captures the intimacy and the courage of unconditional love, whatever your age.