The Kingdom of Bhutan is to become a democracy and holds a mock election as a training exercise. In the town of Ura, an old lama orders a monk to get a gun to face the imminent change in the kingdom. Meanwhile, an American collector is in search of a valuable gun that falls in the lama’s hands.