The Baby of Mâcon
One of Peter Greenaway’s most controversial masterworks (think of it as his Salò!), The Baby of Mâcon has lost none of its shocking power. A damning indictment of humanity that exposes the dangers of religion, corruption, and groupthink through lavish and deeply perverse metatheatrical set pieces.