The Bikeriders
Chicago, 1960s. After a chance encounter at a local bar, strong-willed Kathy is drawn to Benny, the newest member of the Vandals, a motorcycle club. As the club evolves from a gathering place for outsiders into a more sinister gang, Benny must choose between Kathy and his loyalty to the club.
Led by Austin Butler, Jodie Comer, and Tom Hardy, Jeff Nichols’s adrenaline-fuelled slice of Americana basks in the thrills of 1960s motorcycle culture. An electrifying exploration of brotherhood on wheels, The Bikeriders captures the excitement and the danger of the open road, burnt rubber and all.