The Girl in the Bikini
When a 25-year old Parisian student, Gérard, hears a lecture about a treasure Troilus lost at sea after the Peloponnesian War, he thinks he knows where it is, thanks to a discovery he made five years before. There he finds Manina, the light-keeper’s daughter, 18 and beautiful and pure.