Mulheres de Areia
Remake of the 1973 soap opera of the same name. Raquel impersonates her twin sister Ruth so she can steal her boyfriend and marry him for his wealth. When Raquel disappears at sea after a boat accident, Ruth assumes her identity so she can be with the man Raquel stole.