Spring Breakers
Another raucous, rowdy work from Harmony Korine, this entrancingly voyeuristic look at girls gone wild is as overwhelming as it is overstimulating. In your face, ingeniously iconoclastic, and shocking from start to finish, Spring Breakers stars an unrecognizable and excellent James Franco.