The Kiss
The story of Arandir, a man who, in a banal gesture, attends the request for a kiss in the mouth made by a guy about to die and who had just been run over on Presidente Vargas avenue. The act is witnessed by a tabloid reporter who starts to explore the kiss between two men to sell newspaper.
Based on the play by acclaimed playwright Nelson Rodrigues—a text that, although first staged in 1960, feels still resonant to this day—the directing debut from Murilo Benício explores the fateful nature of life events. Starring young actor Lázaro Ramos, and on-screen star Fernanda Montenegro.