Temptation knocks at commitment’s door with sounds of men, fire, and dancing in this heady early work from Julie Dash. Dynamic use of montage contrasts an ascetic life with the seductive pleasures of our persistent flesh, as the titular sister narrates her dilemma in mesmerizing, poetic voice-over.