Ennio
In this engrossing documentary, Giuseppe Tornatore pays heartfelt tribute to legendary film composer and collaborator Ennio Morricone. While the maestro regales us with vivid accounts of his life and art, colleagues and famous fans—from Clint Eastwood to Bruce Springsteen—reflect on his legacy.