Alice still lives with her parents and tends to live in her dreams to escape her dreary everyday life. After a psychedelic party on a factory roof, she has a serious drunken bike accident. Will this give her the courage to become an adult?
A surreal reverie laced with hallucinogenic imagery, Flóra Anna Buda’s animated Cannes prizewinner basks in the glorious messiness of young adulthood. Against the all-too-relatable reality of financial precarity and other grown-up blues, 27 liberates the mind through playfully raunchy fantasies.