Agon
Giulio Bertelli’s absorbingly experimental debut feature pins down the world of athletics and its clashing atmospherics. Setting the sterility of competitive environments against the animal intimacies of endurance and exhaustion, this unique film thinks nothing of genre confines or barriers of pain.