Antichrist
Charlotte Gainsbourg took the Best Actress award in Cannes for her extraordinary performance in Lars von Trier’s controversial classic. A relentlessly powerful allegory of grief and violence, Antichrist remains one of the most harrowing and provocative horror films of all time. Chaos reigns!