Behind the wheel of Life
Nasrin, single parent and bread winner, drives a car in the chaotic big city of Tehran. The film depicts the happy, full of life Nasrin as a female driver who, although her job is considered unconventional from the traditional Iranian society’s point of view, she still manages to on her own.