Cocalero
Born out of the U.S. war on drugs, an Aymara Indian named Evo Morales – backed by a troop of coca leaf farmers – travels through the Andes and Amazon in jeans and sneakers, leading a historic bid to become Bolivia’s first Indigenous president.