El Doctor
Shot through with ticklish dialogue from a dipsomaniac medic and unorthodox saints, this short is as comical as it is grotesque. With hand-painting from fellow experimental filmmaker Naomi Uman, Suzan Pitt twists the path to salvation, transforming it into a miniature house of horrors.