Fallen Leaves
Moviegoing dreamers, there is hope for us still in this timeless, tender romance from living legend Aki Kaurismäki. Imbued with the filmmaker’s idiosyncratic playfulness and deadpan humor, this bittersweet comedy charmed even the most dour of critics and, delightfully, won the Jury Prize at Cannes.