Kinetta
If you enjoyed The Lobster and The Killing of a Sacred Deer, you might want to know where it all started (that’s right, Dogtooth wasn’t the beginning). Greek maverick Yorgos Lanthimos’ debut is an elliptical and weirdly captivating take on alienation that was also produced by Athina Rachel Tsangari.