Los dueños
Sergio, Ruben, and Alicia, caretakers of a Tucumán estate, enjoy the owners’ luxuries in their absence. When the owners arrive unexpectedly, they’re relegated to their humble quarters. As tensions rise, hidden truths emerge, leaving everyone questioning who will control the estate.
Waging a comical cat-and-mouse game between a lady of the house and her domestic staff, Parasite style, Los dueños mounts an entertaining frontal attack on Argentina’s class system. As the impervious bourgeois hostess, Rosario Bléfari brilliantly embodies the absurdity and the sickness of wealth.