Minuscule: Valley of the Lost Ants
Inserting adorable CGI insects onto the real landscape of a lush national park, this spectacular French animation film does away with dialogue, boasting instead a sensorial soundscape and thrilling physical comedy. Adventure! Danger! Rivalry! The fabulous world of tiny creatures truly has it all.