Mr. Leather
Dom Barbudo, a pioneer in the São Paulo gay and BDSM community and elected first Mister Leather Brasil in 2017, prepares to pass on the mantle to one of the four contestants in the second edition of the contest.
A follow-up to his acutely crafted Paulistas, this sexy doc by new Brazilian talent Daniel Nolasco offers a stirring look at the modern leather and fetish lifestyle. Bold, titillating, and light-hearted throughout, Mr. Leather demonstrates how little we know about such a diverse subculture.