Skinamarink
One night in 1995, 4-year-old Kevin and 6-year-old Kaylee awoke to find their father missing… and the doors and windows of their home gradually disappearing as well. As the hours drag on and the unnerving phenomena pile up, are they truly living a nightmare-and will they ever awaken from it?
A word-of-mouth phenomenon, Kyle Edward Ball’s surreal film of nightmare logic is a testament to the experimental possibilities of microbudget horror. Exploiting technological limitations in its unnerving, liminal framing of space, this haunted-house tale taps wickedly into primal fears of the dark.