Soul Kitchen
A change of pace from flexible director Fatih Akin (Head On, In the Fade), this ensemble comedy is a crowd-pleasing, lively look at the frantic and frenzied reality of running a restaurant. Set in Hamburg, Soul Kitchen is another of Akin’s depictions of modern, multicultural Germany.