Sun, Moon and Woman
After the traumatic loss of his wife, Necip goes to their summer house with his daughter Özge. Their fresh start confronts a plumbing problem which seems ordinary. Soon after, Lokman who claims to be the plumber and their friendly neighbour shows up and everything gets more nonsensical and obscure.