The Consequences of Love
Titta Di Girolamo, a 50-year-old Italian man, lives in an anonymous hotel room in Switzerland. His time is spent smoking and observing the hotel’s patrons, constantly waiting for something to happen. What is his dark secret, and what is the story of the mysterious suitcases delivered to his door?
A breakout film for Paolo Sorrentino, this stylish thriller begins with a meticulous stillness that gradually ruptures into a whirlwind of violence and secrets. Projecting pure sophisticated suavity, Toni Servillo masterfully commands this enigmatic character story of midlife yearning and regrets.