The Wonders
An extraordinary summer for Gelsomina and her three younger sisters, in which the strict rules that hold the family together begin to break: due to the arrival of Martin, a German boy on a youth rehabilitation program, and also the community’s participation in the TV competition “Village Wonders.”
Between Corpo Celeste & Happy as Lazzaro, writer-director Alice Rohrwacher won the Grand Prix at the Cannes Film Festival for this, her sophomore feature. An intelligent, impeccable family drama that parallels adolescence and the tension between tradition and modernity—featuring Monica Bellucci!