Vaquero
Julián Lamar, a struggling actor in Buenos Aires, seeks fame desperately. As a chance for a leading role in an American director’s western arises, his obsession intensifies. With auditions looming, he delves into rehearsals, fueled by a mix of ambition and inner turmoil.
Acclaimed actor Juan Minujín (The Two Popes) channels the gnawing disillusionment of the acting life into his emotionally charged directorial debut. Structured around a series of bristling interior monologues, Vaquero simmers with an all-consuming obsession that stems from thwarted aspiration.