Vice Is Broke
With investigative zeal, VICE alumnus Eddie Huang dives into his former employer’s lawless archives to uncover where it all went wrong. Smoking out tales of legit highs and unholy lows, this gonzo documentary eyeballs the timely comeuppance of a pop-cultural behemoth that flew too close to the sun.