Innocent sounds of birdsong signal a fresh chance for rule-breaking in this early, playfully spooky Kleber Mendonça Filho short. Spinning a fairytale of risky curiosity into a photo-roman of mischievous girlhood, the Brazilian filmmaker delights in tearing the dreariness of obedience limb from limb.