Weak Rangers
Workplace rumors, passive-aggressive colleagues, an unsteady work-life balance—these simmering tensions turn explosive in the most chaotic installment of Lucía Seles’s lo-fi saga. Playing with time, the director lets stupefying scenes of panic sit alongside genuine moments of grace.