Yannick
In this hilarious satire, social contracts are broken and hackneyed forms of entertainment are upended. Corralling a brilliant cast into a boisterous deconstruction of actors’ egos and audience expectations, Quentin Dupieux revels in the insights of an outsider in his latest meta-provocation.